Już 18 – 19 listopada w Stargardzie odbędzie się Festiwal Gier Komputerowych i Konsol Retro Gaming II. Partnerem strategicznym wydarzenia jest PKO Bank Polski. Jedną z atrakcji będzie stanowisko Wirtualnej Rzeczywistości (VR) przygotowane przez PKO Bank Polski, na którym zostanie zaprezentowana innowacyjna gra edukacyjna do zarządzania domowym budżetem.
- PKO Bank Polski jest otwarty na innowacje, a w ostatnim czasie dużo uwagi poświęcamy zagadnieniom związanym z Metaverse i z Wirtualną Rzeczywistością. Rozwijamy naszą bankową placówkę na platformie Decentraland oraz przygotowujemy się do znaczącego zwiększenia naszej obecności w światach wirtualnych, w tym na platformach gamingowych. Pilotażowo uruchomiliśmy również grę edukacyjną wykorzystującą technologię VR, która poprzez zabawę będzie zachęcać uczniów szkół ponadpodstawowych do rozwijania umiejętności w obszarze zarządzania budżetem domowym. Można ją zobaczyć m.in. na Festiwalu Gier Komputerowych i Konsol Retro Gaming II w Stargardzie, do czego gorąco zachęcam
– powiedział Marek Myszka, Dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim
- W PKO Banku Polskim najważniejsi dla nas są klienci. Wspieramy ich nie tylko w korzystaniu z usług bankowych, ale chcemy towarzyszyć im również podczas ważnych lokalnych wydarzeń. Jednym z nich jest Festiwal Gier Komputerowych i Konsol Retro Gaming II w Stargardzie. Wydarzenie to z jednej strony doskonale pokazuje, jak bardzo zmienił się świat technologii w ciągu ostatnich dekad, a z drugiej pozwoli doświadczyć technologii przyszłości, w tym rozwiązań przygotowanych w PKO Banku Polskim
– powiedział Artur Ciszczoń Dyrektor ds. sprzedaży w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 473 mld zł. Po trzech kwartałach 2023 r. zysk netto grupy PKO Banku Polskiego przekroczył 4,8 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,7 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.