PKO Bank Polski systematycznie rozwija i udoskonala swoje serwisy, zgodnie z oczekiwaniami i sugestiami klientów. Użytkownicy kantoru internetowego dla firm iPKO dealer mogą teraz korzystać z jego nowej odsłony. Co się zmienia?
– To kolejne istotne zmiany w iPKO dealer, które wprowadzamy w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów. W ubiegłym roku udostępniliśmy wersję kantoru na aplikacje mobilne IKO oraz iPKO biznes. Klienci biznesowi zawierają już ponad 30 proc. transakcji właśnie w aplikacjach, co potwierdza jak wygodne i popularne jest korzystanie z kantoru dla firm na urządzeniach mobilnych
– mówi Anna Szafran, dyrektor Biura Sprzedaży Detalicznej i Kanałów Alternatywnych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 461 mld zł. W I półroczu 2023 r. bank wypracował ponad 2 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,8 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,6 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.