2023.09.19
Teraz firmy, które mają konto w PKO Banku Polskim, mogą korzystać z wieloosobowego dostępu do serwisu internetowego iPKO. Nowa funkcja umożliwia wspólne zarządzanie finansami firmy kilku uprawnionym osobom, zgodnie z ustalonym przez firmę sposobem reprezentacji. PKO Bank Polski systematycznie wprowadza nowe rozwiązania, które ułatwiają klientom prowadzenie biznesu.
– Naszym celem jest nieustanny rozwój produktów i narzędzi, które są przydatne naszym klientom biznesowym i wspierają ich w zarządzaniu finansami firmy. Dlatego udostępniamy wszystkim klientom firmowym nową funkcję w serwisie iPKO, z której dotychczas mogły korzystać tylko duże przedsiębiorstwa o wieloosobowej reprezentacji w serwisie iPKO biznes. Jestem przekonany, że dzięki wprowadzonemu rozwiązaniu, również te małe i średnie firmy będą miały większy komfort i bezpieczeństwo korzystania z naszego serwisu transakcyjnego
– mówi Radosław Hutnik, dyrektor Pionu Transformacji Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 461 mld zł. W I półroczu 2023 r. bank wypracował ponad 2 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,8 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,6 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.