Od dziś klienci PKO Banku Polskiego podczas wizyty w oddziałach banku mogą już potwierdzać swoje dane przy użyciu mDowodu. Bank wprowadza to rozwiązanie kilka dni przed ustawowym terminem wskazanym na 1. września, kiedy to klienci banków będą mogli posługiwać się mDowodem.
Od kilku lat PKO Bank Polski nadaje ton przemianom technologicznym w sektorze bankowym. Jest prekursorem zmian rewolucjonizujących usługi e-administracji, które z powodzeniem przenosi na grunt cyfrowych innowacji w bankowości. Po raz kolejny udowadniamy, że jesteśmy liderem wprowadzania przyjaznych rozwiązań, które mam nadzieję będą docenione przez rynek, jak i naszych klientów
- mówi Dariusz Szwed, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierujący pracami Zarządu.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 461 mld zł. W I półroczu 2023 r. bank wypracował ponad 2 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,8 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,6 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.