Wszyscy klienci PKO Banku Polskiego, którzy mają odpowiednią zdolność kredytową, mogą już skorzystać z usługi z zakresu płatności odroczonych „PKO Płacę później”. Wystarczy aktywować ją w serwisie internetowym iPKO, aplikacji mobilnej IKO, podczas rozmowy z konsultantem na infolinii lub w dowolnym oddziale banku. Osoba korzystająca z „PKO Płacę później” może zrobić zakupy w ramach określonego przez bank limitu i spłacić je w ciągu 30 dni - pieniądze automatycznie zostaną pobrane z konta w PKO Banku Polskim. To pierwsza taka usługa wprowadzana samodzielnie przez bank w Polsce.
– Klienci PKO Banku Polskiego, którzy chcą uzyskać atrakcyjne i bezpieczne narzędzie zapewniające natychmiastowe finansowanie ich potrzeb, mogą teraz aktywować usługę „PKO Płacę później” na swoim smartfonie albo komputerze - w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO. Dzięki temu szybko, wygodnie i wraz ze swoim bankiem mogą korzystać z użytecznej funkcji, która pozwoli im zrobić zakupy jednocześnie nie obciążać swojego domowego budżetu, dopóki nie uzyskają pewności, że zamówienie spełnia ich wymagania. Chcemy być blisko naszych klientów i spełniać ich oczekiwania dotyczące innowacyjnych i użytecznych produktów i usług bankowych, i coraz częściej także pozabankowych. Usługa z zakresu płatności odroczonych „PKO Płace później” jest właśnie jednym z elementów rozbudowy wachlarza usług dodanych w naszej ofercie, a PKO Bank Polski jest pierwszym bankiem w Polsce i jednym z nielicznych na świecie z własnym rozwiązaniem typu „buy now, pay later” zaoferowanym klientom
– podkreśla Radosław Janusz, dyrektor Biura Rozwoju Usług Dodanych i E-commerce w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 431 mld zł. W 2022 r. bank wypracował 3,3 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7,2 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.