2023.04.04
Służby mundurowe to szczególna grupa klientów, która dba o bezpieczeństwo Polski. Z myślą o tych osobach PKO Bank Polski wprowadził specjalną ofertę dla osób czynnie służących w Siłach Zbrojnych RP, Policji, Straży Granicznej, Służbie Celnej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Wojskowej Ochronie Przeciwpożarowej. W ramach oferty klienci mogą skorzystać z darmowego przez rok PKO Konta bez Granic oraz preferencyjnych warunków limitu odnawialnego, karty kredytowej, pożyczki gotówkowej, czy kredytu hipotecznego. Oferta specjalna dostępna jest do 31 stycznia 2024 roku w oddziałach PKO Banku Polskiego.
- Osoby w czynnej służbie mundurowej to szczególny rodzaj klientów, którym chcemy zapewnić dostęp do dopasowanych produktów bankowych, finansowania na specjalnych warunkach oraz wygodnych rozwiązań, jakie daje aplikacja mobilna IKO i serwis internetowy iPKO. PKO Konto bez Granic, które proponujemy w ramach specjalnej oferty przez rok bez opłaty za prowadzenie, to m.in. darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą oraz karta wielowalutowa do płatności zagranicznych i internetowych. Obok dopasowanego rachunku służby mundurowe mogą skorzystać z pożyczki gotówkowej, czy kredytu hipotecznego na specjalnych warunkach. Kompleksowo podchodzimy do każdego rodzaju klienta dając mu dopasowane produkty, doradztwo oraz narzędzia ułatwiające codzienne bankowanie, czy załatwienie codziennych spraw: od zakupów przez internet, przez wybór ubezpieczenia, czy opłacenie parkowania lub przejazdu autostradą. Wszystko to i wiele innych zrobi przez aplikację IKO
– podkreśla Tomasz Frąckowiak, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 431 mld zł. W 2022 r. bank wypracował 3,3 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7,2 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.