2023.03.29
PKO Bank Polski wprowadził nowy moduł dla klientów korporacyjnych, którzy korzystają z serwisu iPKO biznes. Tracker SWIFT przelewów zagranicznych prezentuje klientowi aktualny status realizacji przelewu, banki uczestniczące w realizacji, czas realizacji przelewu, koszty, jeśli wystąpią i informacje dotyczące odrzucenia bądź anulowania przelewu. PKO Bank Polski systematycznie udostępnia rozwiązania, które ułatwiają firmom bieżące zarządzanie finansami.
- Słuchamy potrzeb naszych klientów i systematycznie rozwijamy serwis iPKO biznes. Teraz udostępniamy Tracker SWIFT, który jest przydatnym narzędziem dla firm, które często realizują przelewy zagraniczne. Tracker SWIFT pozwala śledzić przelew na każdym etapie jego realizacji, dzięki temu firma ma kontrolę nad przepływem środków do swoich zagranicznych kontrahentów
– mówi Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 431 mld zł. W 2022 r. bank wypracował 3,3 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7,2 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.