2023.03.16
PKO Bank Polski został nagrodzony aż w 8 z 10 kategorii rankingu Instytucja Roku organizowanego przez portal Mojebankowanie.pl. Wysoka jakości obsługi sprzedażowej i posprzedażowej klientów oraz procesów zdalnych dały bankowi nagrody w kategoriach: Najlepsza obsługa w placówce, Najlepsza bankowość osobista, Najlepsza bankowość prywatna, Najlepszy bank dla firm, Najlepsza aplikacja mobilna, Najlepsza bankowość internetowa, Najlepszy zdalny proces otwarcia konta oraz Najlepszy proces otwarcia konta w placówce. Tytuł Najlepszej placówki bankowej w Polsce otrzymały 23 oddziały PKO Banku Polskiego. Stawiając na klienta, bank skupia się na udoskonalaniu jego doświadczeń m.in. poprzez dostosowanie swoich usług do preferencji klienta.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 431 mld zł. W 2022 r. bank wypracował 3,3 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7,2 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.