2023.01.31
- PKO Bank Polski słucha swoich klientów i jako lider innowacji dostarcza im nowoczesne, bezpieczne i wygodne rozwiązania, jednocześnie wyznaczając standardy rynkowe. Odpowiadając na rosnące zainteresowanie zakupami w formule „kup teraz, zapłać później” jako pierwszy bank w Polsce stworzyliśmy w niecały rok usługę tego typu. „PKO Płacę później” umożliwia zakupy w ramach określonego limitu i spłacenie ich w ciągu 30 dni. Dziękujemy wszystkim, którzy już docenili nasze rozwiązanie z zakresu płatności odroczonych i oddali głos na „PKO Płacę później”
– mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 439 mld zł. Po 9 miesiącach 2022 r. bank wypracował 1,6 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,6 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.