2022.12.14
PKO Bank Polski otwiera „Bank Dobrych Serc” – akcję pomocową, do której dołączyć może każdy, wspierając potrzebujących. W świątecznej kampanii największy polski bank zachęca do przekazania datku na rzecz Domów Samotnej Matki w całej Polsce. Inicjując akcję PKO Bank Polski przeznacza na ten cel pierwszy 1 mln złotych. W kampanii występuje dziecięcy zespół Małe TGD, który śpiewa swój największy hit „Góry do góry” w świątecznej aranżacji.
- W tym wyjątkowym czasie świąt Bożego Narodzenia PKO Bank Polski sam wspiera i jednocześnie zachęca Polaków do pomocy samotnym matkom i dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji. Dzięki akcji „Bank Dobrych Serc” każdy z nas może przed świętami i przez cały styczeń, w miarę swoich możliwości, realnie pomóc i tym samym dodać wiary i otuchy tym, którzy znaleźli się w życiowej niedoli. Radość i nadzieja, jaką dzięki temu podarujemy potrzebującym jest bezcenna. Zachęcam wszystkich do wsparcia, szczególnie w tym świątecznym okresie okażmy serce, liczy się każda podarowana złotówka
- mówi Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami Zarządu.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 439 mld zł. Po 9 miesiącach 2022 r. bank wypracował 1,6 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,6 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.