2022.11.04
Nowa odsłona programu partnerskiego i wdrożenie kart z nowymi wizerunkami to kolejny etap współpracy między PKO Bankiem Polskim, a klubami Ekstraklasy. Tym razem sponsor tytularny najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce zdecydował się umocnić współpracę z klubami i kibicami, wprowadzając na rynek specjalną promocję, dzięki której zyskają jedni i drudzy. Jednocześnie odświeżone zostały wizerunki kart płatniczych z klubowymi herbami.
Partnerstwo tytularne najlepszych rozgrywek piłkarskich w Polsce to jeden z naszych wyjątkowych projektów sponsorskich, gdzie sport łączy się z biznesem. Jesteśmy mocno zaangażowani we współpracę z klubami, której efektem jest m.in. wprowadzenie do sprzedaży Oficjalnej Karty Ekstraklasy – karty płatniczej z herbem każdego klubu. To dla nas piąty sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce, kolejna edycja nowych kart i wspólna promocja dla kibiców. Mamy nadzieję, że nowe wizerunki kart, stworzone wspólnie z klubami, będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród kibiców, w końcu to jedyny taki produkt na rynku
– mówi Robert Lubański, Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.