„PKO Bank Polski sprawdza się w działaniu!” to hasło nowej kampanii wizerunkowej banku, która potrwa do 20 listopada w telewizji i internecie. W ramach działań przygotowano 3 spoty reklamowe. Koncepcja nowej kampanii opiera się na usługach PKO Banku Polskiego, które sprawdzają się w codziennych, zwyczajnych czynnościach, jak parkowanie, przejazd komunikacją miejską, czy wizyta na siłowni. Rozwijając swoje usługi bank czerpie inspiracje z preferencji i potrzeb klientów na podstawie dostępnych źródeł, jak opinie w mediach społecznościowych czy informacje przekazywane przez osoby odwiedzające oddziały.
- W nowej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, jaką wygodę zapewnia swoim klientom PKO Bank Polski. Widzimy mężczyznę, który czasowo blokuje kartę na siłowni, gdy w porę orientuje się, że gdzieś się zapodziała, młodą osobę kupującą bilet poprzez aplikację IKO oraz mamę śpieszącą się, żeby zdążyć na imprezę urodzinową, która płaci za parkowanie dzięki kilku kliknięciom w swoim smartfonie. W spotach pokazujemy naszych klientów w ich naturalnym środowisku, w którym bank jest niewidocznym, ale niezwykle ważnym towarzyszem. Możliwości, które oferujemy pomagają „gasić” codzienne pożary. Z rozmów z klientami wiemy, że przykładowa opcja czasowa blokady karty to przydatne rozwiązanie, z którego zwykle nie musimy korzystać, ale dobrze mieć taką możliwość. To pokazuje jak wiele korzyści można mieć, jeśli dobrze pozna się swój bank i jego ofertę, nie tylko od strony produktowej
– podkreśla Michał Korszeń, Dyrektor Departamentu Klienta Rynku Detalicznego w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.