2022.09.29
PKO Bank Polski, realizując potrzeby swoich klientów, udostępnia Google Pay dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. To dopełnienie obszernej palety mobilnych płatności dostępnych w PKO Banku Polskim – dotychczas z usługi Google Pay mogli korzystać klienci korporacyjni i samorządowi. Używanie Google Pay jest bezpłatne dla wszystkich klientów największego polskiego banku.
– Decyzja o udostępnieniu klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorcom płatności Google Pay to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, który okazywali zainteresowanie tą usługą, szczególnie w mediach społecznościowych. Wdrożenie Google Pay to bezsprzecznie dla naszych klientów jeszcze większy wybór wygodnych i bezpiecznych metod płatności, dopasowanych do ich potrzeb. W tej chwili płatności zbliżeniowe są dostępne dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego - młodszych i starszych, od tych bardziej tradycyjnych, preferujących plastikową kartę zbliżeniową, do tych lubiących nowinki technologiczne i korzystających z cyfrowej wersji karty w smartfonie czy zegarku. Jestem przekonany, że Google Pay szybko znajdzie wśród klientów naszego banku duże grono wiernych użytkowników. Jest to rozwiązanie szczególnie cenione za łatwość zamiany karty - debetowej na kredytową lub odwrotnie - którą chcemy zapłacić w danym miejscu
– powiedział Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.