Od 16 września klienci indywidualni w PKO Banku Polskim mogą założyć lokatę 3-miesięczną na nowe środki, której oprocentowanie wynosi 7 proc. w skali roku. Kwota minimalna to 1 tys. zł. Dla klientów bankowości osobistej i prywatnej oprocentowanie wyniesie 7,5 proc. Dla nich w ofercie pojawiła się również druga lokata, na 3 miesiące, z oprocentowaniem odpowiednio 4,5 proc. oraz 5 proc. w skali roku. To kolejne, atrakcyjne propozycje depozytowe dla klientów PKO Banku Polskiego w ostatnich miesiącach.
Jako lider sektora bankowego na bieżąco reagujemy na potrzeby klientów, chcemy wspierać ich również w odpowiednim zarządzaniu finansami poprzez właściwe lokowanie kapitału. Uważnie obserwujemy otoczenie gospodarcze i dbamy o atrakcyjność naszej oferty depozytowej, szczególnie w zmieniających się warunkach rynkowych. Odpowiednio, na bieżąco do tych zmian modyfikujemy parametry lokat i poszerzamy ich ofertę. Nasza propozycja jest klarowna i jasno sformułowana, bez ukrytych „gwiazdek”. Najnowsze zmiany w ofercie lokat zaczną obowiązywać od 16 września
– mówi Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierujący pracami Zarządu.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.