2022.06.20
Hasło kampanii „Pożyczka na chwile warte historii” pokazuje, że pieniądze na realizację swoich pasji można w prosty i szybki sposób otrzymać zdalnie w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym składając wniosek samodzielnie lub z pomocą pracownika oddziału. Kampanii towarzyszy specjalna promocja dla tych, którzy nie korzystali dotąd z pożyczki w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 422 mld zł. W I kwartale 2022 r.. wypracował 1,4 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,3 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w depozytów, kredytów, oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,4 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.