2022.03.29
W 7. edycji rankingu „Instytucja Roku”, PKO Bank Polski został uhonorowany czterema statuetkami. Mojebankowanie.pl doceniło działania banku za społeczną odpowiedzialność, bankowość internetową, zdalny proces otwierania konta oraz jakość obsługi w placówce. Ponadto 22 oddziały otrzymały wyróżnienie i certyfikat - Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce.
- Jestem naprawdę dumny z pracy oddziałów. Ciągłe doskonalenie, profesjonalizm i kompetencje są naszym znakiem rozpoznawczym. Niezmiennie ważne pozostają dla nas innowacje, relacje z klientami i wysoka jakość obsługi. Dziękuję doradcom za pełną zaangażowania codzienną pracę. Dzięki niej w rankingu „Instytucja Roku” PKO Bank Polski jest nagrodzony za jakość obsługi, a kolejne placówki uzyskały certyfikat Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce
– mówi Grzegorz Oszast, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 418 mld zł. W 2021 r. wypracował 4,9 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w depozytów (17,8 proc.), kredytów (17,4 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,9 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która jest zainstalowana już na ponad 6 mln urządzeń klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.