PKO Bank Polski udostępnił angielską wersję serwisu internetowego iPKO – przetłumaczone zostały najpopularniejsze funkcje, z których korzystają klienci oraz aktualności, sekcja pomocy w logowaniu i wiadomości autoryzacyjne SMS. Trwają też prace nad udostępnieniem iPKO w języku ukraińskim.
Z naszych serwisów i aplikacji korzystają co miesiąc miliony klientów indywidualnych. Od teraz obsługę w języku angielskim zapewniamy nie tylko w aplikacji mobilnej IKO, ale również w serwisie internetowym iPKO. Dzięki temu zarządzanie finansami dla klientów posługujących się językami innymi niż polski będzie wygodniejsze. Co ważne, pracujemy już nad udostępnieniem serwisu iPKO w języku ukraińskim
– mówi Łukasz Kuc, Dyrektora Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 418 mld zł. W 2021 r. wypracował 4,9 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w depozytów (17,8 proc.), kredytów (17,4 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,9 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która jest zainstalowana już na ponad 6 mln urządzeń klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.