W ciągu pięciu miesięcy od uruchomienia sprzedaży nowego ubezpieczenia PKO Dom, tysiące klientów PKO Banku Polskiego ubezpieczyło swoją nieruchomość na wypadek zalania, przepięcia czy pożaru. Ubezpieczenie obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania. Klienci mogą kupić ubezpieczenie w wygodny dla siebie sposób, a w razie zdarzenia losowego szybko zlikwidują szkodę. Ubezpieczenie można kupić korzystając z internetu, aplikacji mobilnej, serwisu telefonicznego lub w placówkach PKO Banku Polskiego.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ubezpieczenie PKO Dom tak szybko zyskało zaufanie wielu klientów banku. 100 tys. sprzedanych polis pokazuje, że ubezpieczenie samodzielne może być z dużym sukcesem sprzedawane w kanale bancassurance. Receptą na to okazało się stworzenie produktu, który odpowiada na oczekiwania klientów, ale jest też relatywnie prosty w dystrybucji. Taki jest właśnie PKO Dom - z jednej strony oferuje szeroki zakres ochrony i możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home. Z drugiej, zapewnia jak najlepsze doświadczenia klientom i doradcom, dzięki przyjaznym procesom oraz konkurencyjnej cenie
– mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
Ten sukces sprzedażowy nie byłby możliwy bez zaangażowania doradców. Oprócz wiedzy o produkcie, którą uzyskali w trakcie szkoleń, doradcy banku przede wszystkim świetnie znają swoich klientów. Mają dobre rozeznanie ich potrzeb ubezpieczeniowych. To wszystko sprawia, że rozmowa o ochronie domu w PKO, jest czymś zupełnie naturalnym i dobrze odbieranym przez klientów. Jestem przekonany, że liczba klientów z polisą PKO Dom będzie rosła jeszcze szybciej niż dotychczas
– dodaje Grzegorz Oszast, Dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej PKO Banku Polskiego.
PKO Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 00000551487, NIP 527-27-34-144, kapitał zakładowy: 25 000 000,00 złotych w całości wpłacony.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 418 mld zł. W 2021 r. wypracował 4,9 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w depozytów (17,8 proc.), kredytów (17,4 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,9 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która jest zainstalowana już na ponad 6 mln urządzeń klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.