– Sprzedaż samochodów na platformie Automarket systematycznie rośnie. Nasze rozwiązanie spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem przez klientów, którzy przekonali się do zakupu samochodów online. Dzięki Automarketowi klienci mogą nie tylko wybrać interesujący model samochodu, ale również skorzystać z atrakcyjnego finansowania - połowa z nich to klienci PKO Banku Polskiego
– mówi Iwona Duda, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierująca pracami Zarządu.
– Cieszy nas tak dobrze rozpoczęty drugi rok działalności platformy Automarket.pl. To projekt, który choć wystartował w tak trudnych, pandemicznych czasach, stał się dowodem na to, że klienci potrzebują nowoczesnych rozwiązań na rynku automoto, zaś dealerzy, podejmując współpracę z nami, dostrzegają potencjał dla rozwoju własnego biznesu
– mówi Paweł Pach, Prezes Zarządu PKO Leasing.
– Automarket udowadnia, że nawet dzisiaj, dostępność pojazdów w krótkim czasie nie jest mitem. Wynajem i zakup auta online przestają być nowością. Nasze wyniki potwierdzają słuszność podjętych decyzji, związanych ze startem i rozwojem tej platformy
– dodaje.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 403,5 mld zł. W pierwszych trzech kwartałach 2021 r. wypracował blisko 3,7 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (17,8 proc.), kredytów (17,5 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,7 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 6 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji oraz za pośrednictwem działającego na Ukrainie KredoBanku.