Firmy i przedsiębiorstwa mogą teraz złożyć wniosek o terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa w serwisie transakcyjnym iPKO. Umowę można podpisać online bez konieczności wizyty w oddziale. W ramach programu przedsiębiorca otrzymuje terminal płatniczy bezpłatnie na rok.
- PKO Bank Polski systematycznie wprowadza rozwiązania, które pomagają klientom biznesowym zarządzać firmą zdalnie. Możliwość zamówienia terminala płatniczego w ramach programu Polska Bezgotówkowa w serwisie iPKO jest idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy do tej pory nie przyjmowali płatności bezgotówkowych lub otwierają działalność. W PKO Banku Polskim w jednym wniosku w iPKO mogą zarejestrować firmę, otworzyć konto, a następnie zamówić terminal
– mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 403,5 mld zł. W pierwszych trzech kwartałach 2021 r. wypracował blisko 3,7 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (17,8 proc.), kredytów (17,5 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,7 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 6 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji oraz za pośrednictwem działającego na Ukrainie KredoBanku.