Bieg Lechitów w Gnieźnie znowu odbędzie się w tradycyjnej formule. 44. edycję zawodów, której sponsorem generalnym jest PKO Bank Polski, zaplanowano na 19 września. Na mecie biegacze dostaną wyjątkowe medale, które – w połączeniu z tymi z poprzedniej edycji – utworzą Drzwi Gnieźnieńskie. Uczestnicy biegu mogą wziąć udział w akcji charytatywnej „biegnę dla…” i pomóc Oldze.
- Bieg Lechitów to wielkie święto biegania i duże wydarzenie dla całego regionu. Łączy sportową rywalizację, lekcję historii, doskonałą zabawę i akcję dobroczynną. Wszystkim życzymy dobrych emocji i zabawy! Zachęcamy też do udziału w akcji charytatywnej „biegnę dla Olgi”. Dotarcie do mety z identyfikatorem akcji da podwójną satysfakcję
– mówi Robert Smelkowski, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Gnieźnie.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi blisko 393 mld zł. W I połowie 2021 r. wypracował 2,4 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,1 proc.), kredytów (17,4 proc.), w rynku kredytów hipotecznych (około 20%) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,4 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 5,7 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji oraz za pośrednictwem działającego na Ukrainie KredoBanku.