2021.07.19
Do 15 sierpnia potrwa nowa, telewizyjna kampania PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia. Jej celem jest poinformowanie o coraz bogatszej ofercie ubezpieczeń grupy PKO i jej dostępności on-line. Oferta obejmuje nie tylko ubezpieczenia powiązane z produktami bankowymi, ale też samodzielne, które chronią życie, zdrowie i majątek.
- W ramach kampanii będziemy emitować 15-sekundowy spot obrazujący trzy sytuacje życiowe, które mogą się zdarzyć nagle i być nieprzyjemne w skutkach. Dlatego warto rozważyć wcześniejsze zapewnienie sobie pomocy ubezpieczyciela. Przygotowany spot jest z jednej strony konkretny i jasno pokazuje ryzyka od jakich ubezpieczamy, z drugiej jest lekki w formie. Myślę, że zwróci uwagę telewidza i wzbudzi refleksję. Chcemy przekazać obecnym i potencjalnym klientom PKO, że z naszymi ubezpieczeniami mogą poczuć się bezpiecznie i otrzymać wsparcie, kiedy tego potrzebują.
– mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 384 mld zł. W I kwartale 2021 r. wypracował 1,2 mld zł zysku netto. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,3 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku kredytów hipotecznych (19,7%) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,2 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 5,5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.