Klienci PKO Banku Polskiego, którzy korzystają z usług Biura Maklerskiego, na początku lipca będą mieli dostęp do rachunków w serwisie transakcyjnym iPKO. Zyskają podgląd instrumentów oraz możliwość składania zleceń. To kolejne usługi z oferty Grupy PKO Banku Polskiego, którymi klienci będą mogli wygodnie zarządzać w serwisie banku.
Udostępniamy kolejne usługi dla naszych klientów w serwisie iPKO. Dzięki temu wygodnie i bez dodatkowego logowania mogą zarządzać swoimi finansami z jednego miejsca. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie dostępu do usług maklerskich w aplikacji mobilnej IKO
- mówi Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych.
Dzięki udostępnieniu rachunków maklerskich w iPKO nasi klienci mają wybór – zyskują podgląd swoich aktywów i mogą szybko złożyć zlecenie w iPKO lub jednym kliknięciem mogą przejść do nowego serwisu PKO supermakler, w którym skorzystają z dodatkowych narzędzi dla inwestorów
- mówi Grzegorz Zawada, dyrektor Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 384 mld zł. W I kwartale 2021 r. wypracował 1,2 mld zł zysku netto. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,3 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku kredytów hipotecznych (19,7%) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,2 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 5,5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Biuro Maklerskie PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.