Od 21 września każdy, kto założy Konto Za Zero w PKO Banku Polskim, może otrzymać voucher o wartości 300 zł gwarantujący półroczny dostęp do kanałów sportowych lub filmowych w ramach serwisu CANAL+ telewizji przez internet. To wspólna akcja PKO Banku Polskiego - tytularnego sponsora piłkarskiej Ekstraklasy i oficjalnego partnera telewizyjnego najpopularniejszej ligi sportowej w kraju.
Nie można mówić o skutecznym rozwoju rozgrywek piłkarskich bez odpowiedniej synergii między sponsorem ligi a jej głównym telewizyjnym nadawcą. Od samego początku wejścia we współpracę i przejęcia mecenatu nad krajowymi rozgrywkami piłkarskimi PKO Bank Polski stawia sobie za cel promowanie młodzieżowych talentów, łączenie środowisk kibiców, przybliżanie ich do piłkarskich emocji, a także zachęcenie do wspierania klubów swoimi zwykłymi codziennymi transakcjami. Dzięki PKO Bank Polski jest to możliwe. Po uruchomieniu Programu Partnerskiego teraz inicjujemy kampanię „Kibicuj z PKO Kontem za Zero”, w której udział może wziąć każdy kibic, jeśli założy konto w PKO Banku Polskim. Aż 1 000 szczęśliwców dzięki temu może zyskać dostęp do niezwykle bogatej oferty CANAL+ telewizji przez internet. Założenie konta i wybranie odpowiedniego wizerunku karty debetowej łączy się z przekazaniem wsparcia finansowego danemu klubowi.
- mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Bank Polski
Cieszymy się, że przy okazji współpracy z Ekstraklasą możemy rozwijać wartościowe partnerstwa z innymi firmami wspierając ligowe rozgrywki. Przykładem takiej kooperacji jest nasza współpraca z PKO Bankiem Polskim będącym Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy i jednocześnie sponsorem tytularnym rozgrywek. Wierzymy, że efekty tego partnerstwa już wkrótce zostaną pozytywnie ocenione przez wszystkich kibiców rodzimej piłki a jednocześnie przyczynią się do zwiększenia oglądalności meczów polskiej Ekstraklasy.
- podkreśla Rafał Dmowski, Dyrektor ds. Komunikacji Klienckiej i Sportowej
Zależy nam bardzo na partnerskiej relacji między podmiotami wspierającymi największą i najpopularniejszą ligę sportową w kraju. Jesteśmy ponadto przekonani, że współpraca między Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy a głównym partnerem telewizyjnym przyniesie obopólne korzyści obu stronom, a przede wszystkim przyczyni się do wzmocnienia i promocji wyjątkowego sportowego produktu jakim jest piłkarska Ekstraklasa. Chcemy dawać kibicom jeszcze więcej możliwości, by czuli się bliżej związani z ich klubami oraz całą ligą .
- mówi Paweł Placzke, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I półroczu 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 1,3 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 377 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,46 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec I półrocza 2020 r. miała ponad 4,7 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.