2020.03.02
Od 1 marca kibice klubów PKO Ekstraklasy i klienci PKO Banku Polskiego mogą posługiwać się nowymi kartami debetowymi z wyeksponowanymi herbami klubów piłkarskich. To jedyny taki produkt na rynku. W ramach współpracy PKO Banku Polskiego i drużyn występujących w Ekstraklasie to przedstawiciele każdego z klubów zaprojektowali wygląd karty własnego zespołu.
- PKO Bank Polski nowym rebrandingiem klubowych elementów chce po raz kolejny udowodnić, że jest blisko kibiców i jako sponsor tytularny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu fanów. Przez ostatni rok zbieraliśmy informacje o nowych sposobach włączania kibiców i naszych klientów w krwiobieg działania PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy. Z nowymi, przerobionymi wizerunkami, karty mogą stać się jeszcze lepszą wizytówką każdego z kibiców. Osobisty charakter karty debetowej podkreśla naszą technikę działania, by każdy mógł się identyfikować z produktami bankowymi jak i najpopularniejszą ligą sportową w naszym kraju. Pamiętajmy też, że posiadanie Oficjalnej Karty Ekstraklasy daje przepustkę do wielu nagród w konkursach odbywających się na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem.
– mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. Ekstraklasy i Gamingu PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.