Właściciel nowego PKO Konto za Zero nie płaci za prowadzenie rachunku, a karta debetowa jest za darmo - wystarczy co najmniej 5 transakcji miesięcznie za zakupy w osiedlowym sklepie czy na stacji benzynowej. Bez prowizji może też wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów: BLIKIEM - w Polsce, kartą - za granicą i w bankomatach PKO w kraju.
– Propozycja nowego PKO Konta za Zero jest reakcją na oczekiwania klientów, którzy wchodzą w okres największej aktywności zawodowej, korzystają intensywnie z konta, płacą telefonem lub kartą w kraju i za granicą. Tworzymy szczególnie dogodne warunki dla tych, którzy chcą korzystać z nowych technologii i oczekują sukcesywnego rozwoju i coraz większego komfortu przy korzystaniu z telefonu czy komputera w codziennych kontaktach z bankiem. Wszystkie podstawowe operacje jak przelewy, płatności realizowane przy wykorzystaniu serwisu internetowego iPKO i aplikacji IKO są w nowym koncie bezpłatne. Tak jak korzystanie z karty, gdy zapłacimy nią nawet za drobne zakupy tylko 5 razy w miesiącu. Stawiamy na aktywne korzystanie z konta oraz samodzielne zarządzanie nim przez urządzenia mobilne.
– mówi Paweł Placzke, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.