PKO Bank Polski został uhonorowany nagrodą „Złoty Bell” w kategorii Mobilny Bank roku 2016 za aplikację mobilną IKO. Uzyskał najwięcej głosów internautów.
Bank zwyciężył w kategorii Mobilny Bank roku 2016 w plebiscycie Mobility Trends 2016
O zwycięstwie zadecydowały głosy internautów
Jako lider innowacji w sektorze finansowym - PKO Bank Polski - regularnie wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania i umacnia swoją pozycję w bankowości mobilnej. Bank systematycznie rozwija swoje produkty i narzędzia cyfrowe.
Serwis elektroniczny iPKO ciągle jest wzbogacany o nowe funkcjonalności i dostępny jest także w wersji mobilnej. Strona internetowa www.pkobp.pl została zaprojektowania w technice RWD (Responsive Web Design) i średnio miesięcznie odwiedza ją 2,8 mln osób. Wszystkie serwisy informacyjne i transakcyjne Grupy Kapitałowej Banku zajmują 20 miejsce w zestawieniu właścicieli witryn internetowych, z których najchętniej korzystają internauci z Polski.
Stale rozwijana jest także autorska aplikacja IKO, na podstawie której powstał system płatności mobilnych BLIK. W grudniu ubiegłego roku zanotowano ponad milion jej aktywacji, co jest wynikiem dotychczas nieosiągalnym na polskim rynku. Liczba unikalnych użytkowników bankowości mobilnej, którzy w czwartym kwartale 2016 roku przynajmniej raz zalogowali się do konta w PKO Banku Polskim z poziomu urządzenia mobilnego, zbliżyła się do rekordowego poziomu 2 milionów.
- Jesteśmy największym mobilnym i internetowym bankiem w Polsce. Nieustanie koncentrujemy się na podnoszeniu ergonomii naszych rozwiązań i zwiększaniu aktywności klientów w kanałach cyfrowych. Po prostu ułatwiamy bankowanie. Nie tylko udostępniamy pożądane produkty i usługi w bankowości mobilnej oraz internetowej, ale też staramy się, by były jak najbardziej przyjazne dla użytkowników – mówi Jakub Grzechnik, dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.
Konkurs Mobility Trends organizowany jest przez MIT MEDIA Group Sp. z o.o., wydawcę magazynu mobilnych technologii „Mobility”. W tym roku odbyła się jego siódma edycja. Celem konkursu jest nagrodzenie nowoczesnych rozwiązań, które spotkały się z największym zainteresowaniem klientów w danym roku. Zwycięzcy otrzymują statuetkę „Złoty Bell” przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella – wynalazcy telefonu.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W pierwszych trzech kwartałach 2016 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,3 mld zł, a wartość sumy bilansowej sięgnęła 275,6 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,3 proc.) oraz kredytów (17,6 proc.), w tym także w kredytach hipotecznych, spośród których co trzeci udzielany jest przez PKO Bank Polski oraz przez PKO Bank Hipoteczny. Posiadając 7,5 mln kart płatniczych, Bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 21 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad milion aktywacji, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Dzięki przejęciu Raiffeisen-Leasing Polska, Grupa Kapitałowa stała się z kolei liderem rynku leasingu, z udziałem na poziomie 13 proc. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką finansową w rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. W 2016 roku, należący do Financial Times miesięcznik The Banker, po raz trzeci uhonorował PKO Bank Polski nagrodą „Bank of the Year in Poland”.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".