Od 3 grudnia br. klienci PKO Banku Polskiego, którzy zawierają umowę kredytu odnawialnego przez potwierdzenie kodem autoryzacyjnym w serwisie iPKO, mają możliwość korzystania z przyznanego limitu kredytowego natychmiast po zawarciu umowy.
Od 3 grudnia klient PKO Banku Polskiego po podpisaniu, w serwisie transakcyjnym, umowy o kredyt odnawialny zyskuje od razu dostęp do środków.
Liczba klientów zawierających umowę kredytu odnawialnego w iPKO rośnie średnio rocznie o 6 proc.
Kredyt odnawialny jest najpopularniejszym produktem powiązanym z kontem osobistym. W ostatnich miesiącach bank odnotowuje stały przyrost zawieranych umów średnio o 6 proc. w stosunku do roku 2015. Posiadacz konta w PKO Banku Polskim może zawnioskować o produkt bez konieczności odwiedzania oddziału w iPKO lub za pośrednictwem konsultanta Contact Center. Cały proces wnioskowania i podpisania umowy można przeprowadzić siedząc wygodnie przy komputerze - liczba klientów korzystających z nowych rozwiązań systematycznie rośnie.
– Możliwość korzystania z przyznanego limitu kredytowego od razu po podpisaniu umowy w serwisie bankowości internetowej to kolejne udogodnienie dla klientów. Bank sukcesywnie wprowadza nowoczesne rozwiązania technologiczne, które skracają klientom czas potrzebny do skorzystania z produktu od momentu jego zakupu – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego PKO Banku Polskiego.
Posiadacze kont osobistych w PKO Banku Polskim mają możliwość pełnej obsługi konta osobistego przez serwis internetowy iPKO. W serwisie transakcyjnym klient ma możliwość między innymi złożenia wniosku o kredyt, a po decyzji o jego przyznaniu, podpisania umowy kredytowej. Dodatkowo klient w serwisie może dokonać podwyższenia swojego limitu kredytu odnawialnego, który po podpisaniu aneksu jest tego samego dnia udostępniony do dyspozycji klienta. Złożenie wniosku i podpisanie umowy odbywa się przy wykorzystaniu unikalnych kodów autoryzacyjnych otrzymywanych smsem, generowanymi z tokena lub dostępnymi na karcie-zdrapce.
PKO Bank Polski stale modernizuje serwis transakcyjny iPKO i umożliwia klientom samodzielne wykonywanie coraz większej liczby czynności związanych z obsługą rachunku. W iPKO oprócz podstawowych czynności jak sprawdzenie stanu i historii operacji na koncie, można zlecać przelewy, tworzyć zlecenia stałe, doładować konto telefonu oraz dokonać przelewu z karty kredytowej. Korzystając z iPKO posiadacz konta PKO może także wykonać paczkę przelewów, polecenie zapłaty oraz zlecić przekaz Wester Union lub zapłacić elektroniczną fakturę Invobill. W serwisie iPKO można również sprawdzać transakcje realizowane kartą kredytową zarządzać limitami kart płatniczych i nadawać lub zmieniać PIN. W razie potrzeby można zmienić limity na posiadanych kartach lub je zastrzec
Serwis iPKO jest dostępny w wersji na komputer i mobilnej. Serwis mobilny zyskał w tym roku nową szatę graficzną i nowe funkcje m.in. możliwość dokonania spłaty wybranej kwoty zadłużenia na karcie kredytowej oraz możliwość szybkiego blokowania karty płatniczej online.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W 2015 r. według danych skonsolidowanych jego zysk netto wyniósł 2,61 mld zł, a wartość sumy bilansowej sięgnęła 266,9 mld zł. W sumie w ciągu ostatnich 5 lat aktywa Grupy Kapitałowej PKO zwiększyły się o 100 mld zł – zarówno w wyniku rozwoju organicznego, jak i fuzji z Nordea Bank Polska ocenianej jako jedna z najlepiej przeprowadzonych na rynku. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką w najnowszej edycji rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. Jest też najbardziej wartościową marką na krajowym rynku finansowym, wycenianą przez dziennik Rzeczpospolita na 3,6 mld zł. Bank dysponuje najszerszą na rynku i wielokrotnie nagradzaną ofertą usług oraz jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały rynkowe na rynku kredytów (17,5%) oraz depozytów (16,8%). Jest liderem w zakresie obsługi sektora samorządowego – jego udział w finansowaniu samorządów kredytami wynosi 20%, a udział w segmencie obligacji komunalnych przekracza 40%. Dzięki stałemu poprawianiu jakości obsługi, Bank cyklicznie zwycięża w badaniu infolinii bankowych przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. W 2014 roku PKO Bank Polski został uhonorowany przez należący do Financial Times miesięcznik The Banker nagrodą „Bank of the Year in Poland”. Bank zwyciężył także w prestiżowym konkursie „Distribution&Marketing Innovation in Retail Financial Services” organizowanym przez Efma, gdzie za najlepszą światową innowację w płatnościach został uznany projekt przekształcenia mobilnej aplikacji IKO w rynkowy standard płatności BLIK.
Grzegorz Culepa
Grzegorz Culepa
Komunikacja oferty bankowości detalicznej, inwestycyjnej i dla firm
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".