Do 31 marca 2015 roku w PKO Banku Polskim trwa promocja naklejki zbliżeniowej PKO Junior oraz kart przedpłaconych z wizerunkami kultowych postaci z kreskówek Cartoon Network.
Promocja jest dostępna na następujących warunkach:
w przypadku, gdy klient otwiera w oddziale PKO Konto Dziecka, ma możliwość wyboru karty klasycznej PKO Junior z wizerunkami Cartoon Network (MasterCard) lub naklejki zbliżeniowej PKO Junior (Visa) z obniżoną opłatą za wydanie w wysokości 4,95 zł;
w przypadku, gdy klient posiada już rachunki PKO Konto Dziecka, ma możliwość zakupu z obniżoną opłatą w wysokości 4,95 zł karty klasycznej PKO Junior z wizerunkami Cartoon Network w liczbie mniejszej lub równej tym rachunkom. Klient może alternatywnie dokonać zakupu naklejki zbliżeniowej PKO Junior w obniżonej opłacie za jej wydanie w wysokości 4,95 zł (nie dotyczy PKO Konta Rodzica).
Liczba kart oraz naklejek zbliżeniowych PKO Junior objętych promocją jest ograniczona.
Karty przedpłacone PKO Junior zostały przygotowane z myślą o dzieciach, które nie ukończyły 13 lat. jednak ich posiadaczem jest zawsze osoba dorosła. Rodzic może przekazać kartę w użytkowanie swojemu dziecku, ale może także sam jej używać.. Karty umożliwiają dokonywanie płatności na całym świecie w punktach handlowo-usługowych, w Internecie oraz wypłaty z bankomatów (tylko karty klasyczne). W ponad 3 tysiącach bankomatów należących do PKO Banku Polskiego, bankomaty automatycznie rozpoznają kartę PKO Junior, wyświetlając ekrany dostosowane do wieku dzieci, zarówno pod względem wyglądu, jak i języka. Rodzice – poprzez Aplikację Rodzica w serwisie transakcyjnym iPKO – mają pełny wgląd w płatności dokonywane przez ich dziecko, kontrolują stan środków na karcie, decydują o ich uzupełnianiu, mogą również zarządzać limitami dziennych i miesięcznych wydatków.
PKO Junior to kompleksowy program edukacji finansowej dla dzieci i rodziców, na który składa się internetowe konto osobiste PKO Konto Dziecka powiązane z rachunkiem rodzica, skrojony na potrzeby dzieci serwis bankowości elektronicznej, atrakcyjne karty przedpłacone, specjalne konto oszczędnościowe oraz płatności mobilne dla dzieci w formie portmonetki IKO. W ramach PKO Junior dzieci poniżej 13. roku życia mogą poprzez swoje osobiste konta internetowe otrzymywać kieszonkowe, inicjować przelewy i doładowania telefonów komórkowych, oszczędzać na określone cele czy podejmować i realizować wyzwania stawiane przez rodziców. W ten sposób uczą się pod nadzorem rodzica świadomie zarządzać budżetem, oszczędzać oraz zdobywają praktyczną umiejętność obsługi konta bankowego. Wszystkie funkcjonalności serwisu oraz kart PKO Junior powiązane są z Aplikacją Rodzica w serwisie bankowości internetowej iPKO, poprzez którą rodzic ma pełny wgląd w rachunek PKO Konto Dziecka oraz rachunek techniczny karty. Więcej informacji o PKO Junior można uzyskać na stronie internetowej Banku www.pkobp.pl/junior, w oddziałach PKO Banku Polskiego w całej Polsce, a także pod numerami Infolinii 801 302 302 lub 81 535 65 65.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto po 3 kwartałach 2014 roku wyniósł 2 531,5 mln zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznaną przez miesięcznik „The Banker” należący do „Financial Times”. Doceniono ponadprzeciętne wyniki finansowe, zwiększenie udziałów rynkowych oraz wzmocnienie pozycji lidera polskiej bankowości. PKO Bank Polski zajął pierwsze miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm miesięcznika „Forbes”, uzyskując sześć gwiazdek w ogólnej klasyfikacji. Bank uplasował się także w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz siódmy zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Bank kolejny rok z rzędu zwyciężył w rankingu 50 największych banków w Polsce miesięcznika finansowego „Bank”. W tegorocznej edycji rankingu zwyciężył w kategorii Banki finansujące nieruchomości, a wśród banków oferujących kredyty konsumenckie Consumer finance zajął 3. miejsce. W XII edycji konkursu Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2013 „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski otrzymał nagrodę w kategorii Bankowość elektroniczna i e-finanse, którą kapituła konkursu przyznała PKO Bankowi Polskiemu za wdrożenie aplikacji IKO. Bank wygrał również w kategorii Systemy back office za wdrożenie Centrum Innowacji. O tytuł Lidera walczyło kilkanaście instytucji finansowych, przede wszystkim z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Kapituła Konkursu VIII Kongresu Gospodarki Elektronicznej nagrodziła PKO Junior w kategorii Projekt Roku. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,6 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategoriach Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu Złoty Bankier 2013 w kategorii Najlepszy kredyt hipoteczny i Innowacja Finansowa za aplikację IKO.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".