Unikalna oferta PKO Junior jest dostępna dla Klientów od 1 lipca 2013 r. W ciągu miesiąca od wdrożenia PKO Bank Polski otworzył już ponad 16 tysięcy kont dla dzieci poniżej 13. roku życia.
PKO Konto Dziecka może otworzyć rodzic podczas jednej wizyty w dowolnym oddziale PKO Banku Polskiego, podając numer PESEL dziecka oraz przedkładając jeden z jego dokumentów: skrócony odpis aktu urodzenia, paszport, dowód osobisty lub legitymację szkolną. Posiadaczem rachunku jest dziecko, zaś rodzic jako jego przedstawiciel ustawowy zawiera z Bankiem umowę i w imieniu dziecka dysponuje środkami, zatwierdzając zainicjowane przez dziecko czynności bankowe.
W ciągu miesiąca dostępności oferty rodzice otworzyli ponad 16 tysięcy kont dla swoich pociech. Najczęściej z oferty korzystali mieszkańcy województw: śląskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, wielkopolskiego oraz łódzkiego. Poza Warszawa, Łodzią i Katowicami, najwięcej Kont Junior założono w oddziałach PKO Banku Polskiego w Krakowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Poznaniu, Częstochowie, Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim i Iławie. Spośród wszystkich kont PKO Junior, 75% otworzyły swoim dzieciom mamy.
PKO Junior to jeden z pierwszych na świecie serwisów bankowości internetowej dla najmłodszych i zarazem kompleksowy program edukacji finansowej. W ramach oferty dzieci poniżej 13. roku życia mogą poprzez swoje osobiste konta internetowe otrzymywać kieszonkowe, inicjować przelewy, doładowywać telefon komórkowy, oszczędzać na określone cele czy podejmować i realizować wyzwania stawiane przez rodziców. Dziecko uczy się pod nadzorem rodzica świadomie zarządzać budżetem, oszczędzać oraz zdobywa praktyczną umiejętność obsługi konta bankowego.
W ramach oferty PKO Junior dla dziecka dostępne jest bezpłatne i bezpieczne PKO Konto Dziecka, z atrakcyjnym oprocentowaniem 4,5% w skali roku dla kwot poniżej 2500 zł (2% powyżej 2500 zł), powiązane z kontem rodzica – dowolnym rachunkiem ROR z oferty PKO Banku Polskiego bądź przygotowanym specjalnie na potrzeby oferty PKO Junior rachunkiem PKO Konto Rodzica.
Dziecko otrzymuje dostęp do konta poprzez nowoczesny serwis transakcyjny PKO Junior dostosowany do wieku i gustu najmłodszych. Atrakcyjna grafika i efekty dźwiękowe zastosowane w serwisie sprawiają, że nauka oszczędzania staje się dla dzieci zabawą. Wszystkie funkcjonalności serwisu PKO Junior powiązane są z Aplikacją Rodzica w serwisie bankowości internetowej iPKO, poprzez którą rodzic ma pełny wgląd w rachunek PKO Konto Dziecka i akceptuje inicjowane przez dziecko operacje.
Więcej informacji o PKO Junior można uzyskać na stronie internetowej Banku www.pkobp.pl/junior, w oddziałach w całej Polsce, a także pod numerami Infolinii 801 302 302 lub 81 535 65 65.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za I kwartał 2013 roku wyniósł 781,4 mln zł. Jest spółką krajową z największą wartością akcji w wolnym obrocie na GPW. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport Roczny PKO Banku Polskiego za 2011 rok Nagrodą Główną w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank zwyciężył w tej kategorii już drugi rok z rzędu. Zauważalne i doceniane są zmiany w standardach jakości obsługi klientów. PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu „Jakość na Bank 2013”, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz czwarty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych. Doceniono profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie konsultantów. Za przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego i działalność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu PKO Bank Polski otrzymał Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego okazała się najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,72 mld złotych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".