Wiosenna promocja kredytów hipotecznych w PKO Banku Polskim
2012.04.02
W ramach promocji klienci PKO Banku Polskiego mogą uzyskać kredyt hipoteczny w PLN z marżą na poziomie 0,99 proc. w pierwszym roku spłaty oraz brak prowizji za jego udzielenie. ...
W ramach promocji klienci PKO Banku Polskiego mogą uzyskać kredyt hipoteczny w PLN z marżą na poziomie 0,99 proc. w pierwszym roku spłaty oraz brak prowizji za jego udzielenie.
Z oferty skorzystać mogą klienci, którzy spełnią równocześnie następujące warunki:
posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku
skorzystają z ubezpieczenia na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na okres 4 lat w InterRisk TU SA
złożą wniosek o udzielenie kredytu w terminie od 1.04 do 31.05.2012 r. i podpiszą umowę w ciągu 30 dni od dnia podjęcia decyzji kredytowej.
Dodatkowo, klienci korzystający z promocji zostaną zwolnieni z opłaty za oszacowanie wartości nieruchomości dla kredytów do 400 tys. PLN włącznie. Kredyt Własny Kąt hipoteczny umożliwia sfinansowanie do 100 proc. wartości nieruchomości z okresem kredytowania do 40 lat. Klienci mogą skorzystać z „wakacji kredytowych” raz w roku oraz karencji w spłacie kapitału do 36 miesięcy. Dzięki dostępowi do elektronicznej Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych doradcy bankowi sami sprawdzą stan prawny nieruchomości, a klienci w takim przypadku będą zwolnieni z obowiązkowej wizyty w sądzie.
Kredyty hipoteczne PKO Banku Polskiego dzięki silnej i stabilnej pozycji Banku są jednymi z najpopularniejszych kredytów tego typu w Polsce. Obecnie co czwarty kredyt hipoteczny udzielany jest przez PKO Bank Polski.
Ofercie kredytowej towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Wyląduj we własnym mieszkaniu”. Kampania wystartowała 1 kwietnia i prowadzona będzie z wykorzystaniem m.in. nowych spotów reklamowych z udziałem Szymona Majewskiego przebywającego z misją kredytową w kosmosie, emitowanych w głównych stacjach i kanałach tematycznych. Kampania uwzględnia również wiodące portale internetowe oraz materiały BTL w placówkach.
Reklamę przygotowała agencja DDB. Autorem kreacji w Internecie jest agencja OS3. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Universal McCann, za planowanie i zakup kampanii w Internecie odpowiada Value Media i Cube Group.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 2011 rok wyniósł 3,8 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik The Banker. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Dwa produkty PKO Banku Polskiego: kredyt gotówkowy i lokata bankowa, zostały nagrodzone przez miesięcznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2011" jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt hipoteczny, zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt - za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Ponadto system bankowości elektronicznej iPKO Biznes po raz drugi zdobył Medal Europejski. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" według magazynu Press oraz tytuł Marki Godnej Zaufania przyznany przez miesięcznik Reader’s Digest. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2011” jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".