2024.09.05
Z badania „The Poland Banking CX Index Rankings”, przeprowadzonego przez uznaną firmę Forrester, wynika, że PKO Bank Polski to drugi najlepszy bank w Polsce pod kątem zadowolenia klientów ze świadczonych usług. W europejskim zestawieniu „The European Banking CX Index Rankings” PKO Bank Polski zajął siódme miejsce, wyprzedzając banki z Polski czy z Włoch. Co więcej, Forrester w raporcie „The European Banking Net Promoter Rankings” ujawnia, że PKO Bank Polski to także drugi najlepszy bank w Polsce pod kątem wskaźnika NPS mierzącego lojalność klientów.
- W PKO Banku Polskim nieustannie inwestujemy w rozwój naszych usług i technologii, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. To dziesiątki większych i setki mniejszych wdrożeń, aby korzystanie z naszych usług było wygodne, oferta była prosta i atrakcyjna, komunikacja zrozumiała – aby ułatwiać codzienne życie. Ten wynik to zasługa całego zespołu PKO Banku Polskiego. Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za ich ciężką pracę oraz naszym klientom za zaufanie, którym nas obdarzają. To jest kolejne wyróżnienie potwierdzające, że warto być naszym klientem
- mówi Michał Korszeń, dyrektor Departamentu Klienta Detalicznego i Firm w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wzrosła na koniec pierwszego półrocza 2024 r. do 507 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego wyniósł 4,4 mld zł. Liczba klientów przekroczyła 12 milionów. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8,1 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.