Od początku istnienia aplikacji mobilnej IKO klienci PKO Banku Polskiego zrobili za jej pomocą już 2,5 mld transakcji – w tym 1 mld tylko w ciągu ostatnich 14 miesięcy.
– Dziękujemy za zaufanie i aktywne korzystanie z IKO. Ponad 2,5 miliarda transakcji, w tym 1 miliard w ciągu ostatnich 14 miesięcy, to imponujące liczby, które są wspólnym sukcesem PKO Banku Polskiego i jego mobilnych klientów. Jednocześnie motywują nas do rozbudowy aplikacji mobilnej największego polskiego banku o kolejne innowacyjne i użyteczne funkcje i usługi bankowe oraz pozabankowe. Nie zwalniamy tempa. Wsłuchujemy i wczytujemy się w opinie użytkowników i rozwijamy aplikację tak, aby jeszcze bardziej ułatwić im codzienne zarządzanie finansami. Dlatego niebawem mogą spodziewać się kolejnych nowości w IKO
– mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor Pionu Strategii i Transformacji Cyfrowej w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 473 mld zł. Po trzech kwartałach 2023 r. zysk netto grupy PKO Banku Polskiego przekroczył 4,8 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,7 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.