Wykorzystanie cyfrowych rozwiązań do obsługi klienta to dla PKO Leasing od kilku lat jeden z głównych priorytetów. Firma sukcesywnie wprowadza kolejne usługi wykorzystujące nowoczesne narzędzia, by ułatwić klientom efektywne zarządzanie ich biznesem oraz zwiększyć dostępność leasingu online wszędzie tam, gdzie przedsiębiorcy podejmują decyzje biznesowe. Przyznane przez Executive Club wyróżnienie w kategorii „Innowacja Roku: Finanse” jest docenieniem pierwszego na rynku bankowo-finansowym rozwiązania umożliwiającego uzyskanie leasingu online na nowe i używane samochody za pośrednictwem bankowości elektronicznej, w szybkim i prostym procesie.
– Nowe technologie dają nam ogromne możliwości, dlatego z dużym zaangażowaniem rozwijamy w PKO Leasing kolejne cyfrowe usługi z myślą o nieustannie zmieniającym się środowisku biznesowym i potrzebach naszych klientów. Wyróżnienie w konkursie „Diamenty Innowacji” ogromnie nas cieszy, ponieważ jest docenieniem naszej wspólnej pracy jako Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego w zapewnieniu najlepszych usług dla naszych klientów na miarę cyfrowych czasów
– mówi Anna Wiśniewska, dyrektor Departamentu Produktów i Procesów w PKO Leasing.
– Systematyczne wprowadzamy nowe usługi dla firm, wspierając naszych klientów w finansowaniu ich potrzeb i efektywnym zarządzaniu biznesem. Dlatego wspólnie z PKO Leasing zadbaliśmy, aby finansowanie leasingowe samochodu dla naszych klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą było proste, wygodne i w pełni online. Cieszymy się, że klienci doceniają to rozwiązanie – od czasu wdrożenia leasingu online wartość zawartych umów wynosi już 15,7 mln zł
– mówi Radosław Hutnik, dyrektor Pionu Transformacji Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 473 mld zł. Po trzech kwartałach 2023 r. zysk netto grupy PKO Banku Polskiego przekroczył 4,8 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,7 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.