2023.09.20
PKO Bank Polskim udostępnił klientom indywidualnym, którzy chcą wynająć swoją nieruchomość, usługę simpl.rent, czyli możliwość zweryfikowania najemcy przed podpisaniem umowy najmu. Kod do simpl.rent można kupić w serwisie transakcyjnym iPKO lub aplikacji mobilnej IKO. Usługa dostarcza narzędzia do zdalnego sprawdzenia wiarygodności najemców w trzech aspektach: poprzez weryfikację tożsamości, zarobków oraz historii płatniczej i kredytowej. „Kod do usług Simpl.rent dla wynajmującego” to kolejna nowość w ramach Platformy usług dodatkowych PKO Banku Polskiego.
– Jako największy bank w Polsce chcemy być dla swoich klientów nie tylko instytucją finansową. Nowe technologie dają możliwości zaoferowania rozwiązań wychodzących poza tradycyjne usługi bankowe. Przykładem jest simpl.rent - propozycja dla osób chcących sprawdzić najemcę swojego mieszkania czy domu. Oferowanie takich rozwiązań wpisuje się też w realizację strategii banku, która zakłada rozwój usług pozabankowych w kanałach zdalnych
– podkreśla Mariusz Dymowski, dyrektor Centrum Bankowości Hipotecznej w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 461 mld zł. W I półroczu 2023 r. bank wypracował ponad 2 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,8 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,6 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.