2023.02.21
Klienci firmowi, korporacyjni i przedsiębiorstwa mogą teraz autoryzować operacje zlecane w serwisie internetowym czy na infolinii za pomocą mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej iPKO biznes. Mobilna autoryzacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. PKO Bank Polski systematycznie wdraża rozwiązania ułatwiające firmom bieżące zarządzanie finansami.
- Naszym celem jest nieustanny rozwój aplikacji iPKO biznes poprzez wdrażanie funkcji, które są przydatne naszym klientom i ułatwiają im korzystanie z aplikacji bankowej w ich codziennej pracy. Dlatego udostępniamy klientom korporacyjnym i firmowym mobilną autoryzację, która stanowi wygodną i bezpieczną alternatywę dla kodów generowanych przez tokeny mobilne lub sprzętowe
– powiedział Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 439 mld zł. Po 9 miesiącach 2022 r. bank wypracował 1,6 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,6 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.