2022.11.09
- Wspieranie sportu pełni bardzo ważną rolę w społecznej aktywności PKO Banku Polskiego. Dlatego od wielu lat jesteśmy sponsorem głównym CAVALIADA Tour. To święto jeździectwa i okazja do poznania potencjału naszych mistrzów oraz przybliżenia szerszej publiczności dyscypliny głęboko zakorzenionej w polskiej tradycji. Krzewienie przez PKO Bank Polski pamięci i historii jeździectwa polskiego to ukłon w stronę polskiej tradycji hippicznej stanowiącej ważny element kultury narodowej
– mówi Robert Lubański, Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR PKO Banku Polskiego.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.