2022.11.04
PKO Bank Polski jest potrójnym zwycięzcą 15 edycji rankingu Top Marka magazynu „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów. Bank zdobył nagrodę główną statuetkę Marka Marek 15-lecia, zajmując miejsce lidera w branżowym zestawieniu we wszystkich dotychczasowych edycjach rankingu. W tym roku siła brandu banku została oszacowana na 9 125 371 punktów, co dało mu zwycięstwo w generalnym zestawieniu 500 marek z 50 branż. Ponadto bank po raz kolejny zdecydowanie pokonał konkurencję w swojej kategorii.
– Bardzo cieszy nas ten potrójny sukces. Dziękuję wszystkim koleżankom i kolegom, którzy pracują na popularność i wizerunek marki banku. Nasze kompleksowe, profesjonalne działania komunikacyjne i promocyjne uwzględniające specyfikę prasy, portali internetowych oraz social media tworzą siłę komunikacyjną PKO Banku Polskiego. PKO Bank Polski jest najsilniejszym medialnie brandem nie tylko wśród banków, choć w tej branży siła i wiarygodność marki mają szczególne znaczenie. Nasza praca - transparentna, wielokanałowa oraz spójna komunikacja z otoczeniem wpływa na relacje banku z rynkiem i umacnia lojalność wobec banku
– mówi Marek Kozłowski, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.
fot. Wojciech Surdziel /magazyn „Press”
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.