Od 10 maja klienci indywidualni i firmowi PKO Banku Polskiego mogą wygodnie i bezpiecznie płacić zbliżeniowo zegarkiem Swatch. Wystarczy powiązać swoją kartę debetową, kredytową lub obciążeniową z logo Mastercard albo Visa z płatnościami SwatchPAY! Nowa oferta jest uzupełnieniem palety płatności mobilnych dostępnych w PKO Banku Polskim, w której są m.in. BLIK zbliżeniowy, Apple Pay, Garmin Pay oraz Google Pay (ta forma dostępna tylko dla klientów korporacyjnych i samorządowych).
- Chcemy, by nasi klienci mogli na co dzień korzystać z najbardziej innowacyjnych i najwygodniejszych rozwiązań, umożliwiających bezpieczne zarządzanie finansami. Widzimy jak bardzo rośnie zainteresowanie klientów alternatywnymi metodami dla tradycyjnych płatności. Jestem przekonana, że proste, poręczne i bezpieczne płatności SwatchPAY! przypadną im do gustu i będą z nich aktywnie korzystać. Powiązanie karty z zegarkiem i samo płacenie jest łatwe, bo zegarek działa dokładnie tak samo, jak plastikowa, zbliżeniowa karta płatnicza – wystarczy go przyłożyć do terminala. Z pewnością nowe rozwiązanie znajdzie wielu zwolenników wśród klientów PKO Banku Polskiego. A dla mnie osobiście sam zegarek jest codziennym i stylowym uzupełnieniem dla sportowego zegarka, który zakładam, gdy ruszam na rowerową wyprawę
- podkreśla Edyta Tararuj, dyrektorka Biura Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim.
- Jest nam niezmiernie miło powitać PKO Bank Polski w elitarnym gronie banków wspierających naszą technologię SwatchPAY!. Wyrażamy głębokie przekonanie, że jego klienci będą zadowoleni z możliwości, jakie oferują nasze niepowtarzalne i niezawodne zegarki Swatch – są połączeniem ciekawego designu z unikalną funkcją płatności zbliżeniowych
- mówi Paulina Galińska, Brand Director Swatch, Flik Flak.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 418 mld zł. W 2021 r. wypracował 4,9 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w depozytów (17,8 proc.), kredytów (17,4 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,9 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która jest zainstalowana już na ponad 6 mln urządzeń klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.