W 11. edycji konkursu Mobile Trends Awards aplikacja mobilna IKO wygrała nagrodę główną zdobywając najwięcej głosów internautów. Zebrała ponad 15 tys. wskazań. Użytkownicy w IKO doceniają m.in. innowacyjność, przyjazne rozwiązania oraz dynamiczny rozwój. To jedna z najlepiej ocenianych przez użytkowników aplikacji bankowych na świecie ze średnią ocen 4,8 na podstawie recenzji ponad 770 tys. klientów
- To kolejny dowód, że klienci PKO Banku Polskiego używający IKO doceniają zalety, praktyczne funkcje i przyjazną użyteczność naszej aplikacji. Widzimy to w ocenach i opiniach w największych sklepach z aplikacjami i teraz cieszymy się z pierwszego miejsca w głosowaniu internautów w tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. Dziękujemy za te głosy, zwłaszcza, że to użytkownicy IKO sami „zagłosowali kliknięciami”. To mobilizuje nas do doskonalenia IKO tak, by - mamy nadzieję - za rok znów być dumnymi z wyróżnienia internautów, którzy na co dzień korzystają z aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego i są z niej zadowoleni
– mówi Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 418 mld zł. W 2021 r. wypracował 4,9 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w depozytów (17,8 proc.), kredytów (17,4 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,9 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która jest zainstalowana już na ponad 6 mln urządzeń klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.