2022.01.27
Do 6 marca potrwa nowa kampania internetowa PKO Banku Polskiego promująca PKO Konto dla Młodych wraz z kartą Mastercard. Motywem przewodnim jest kreator postaci niczym z gry komputerowej opowiadający o tym, ile można osiągnąć będąc wielbicielem gier i co można zyskać korzystając z konta w PKO Banku Polskim. W spotach wystąpił m.in. znany gamer – Michu. Kampanii towarzyszy promocja, w której do zdobycia są słuchawki gamingowe oraz kody dostępu do Xbox Game Pass Ultimate.
- W nowej kampanii internetowej PKO Konta dla Młodych chcieliśmy pokazać, że gamer to osoba, która rozwija swoje życiowe skille, dzięki grom wideo. Ta grupa klientów to bardzo biegli użytkownicy internetu, ceniący nowoczesne technologie. PKO Bank Polski od lat stawia nacisk na innowacje, rozwijamy się cyfrowo, dlatego jesteśmy idealnym partnerem dla młodych osób – pomagamy im w finansach i dajemy narzędzia ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Konto w banku to narzędzie, które musi być szczególnie dopasowane do naszych potrzeb. Aplikacja mobilna, szybkie przelewy, asystent głosowy, czy płatności telefonem – to tylko niektóre z rozwiązań konta PKO Banku Polskiego skierowanego do młodych osób do 26 roku życia. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w PKO Koncie dla Młodych można rozwijać swoje finanse
– mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 403,5 mld zł. W pierwszych trzech kwartałach 2021 r. wypracował blisko 3,7 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (17,8 proc.), kredytów (17,5 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,7 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 6 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji oraz za pośrednictwem działającego na Ukrainie KredoBanku.