PKO Dom to nowa oferta ubezpieczenia domu lub mieszkania od PKO Ubezpieczenia. Zapewnia ona kompleksową ochronę m.in. od zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, OC w życiu codziennym oraz assistance. Klienci mogą też skorzystać z szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych oraz objąć ubezpieczeniem dom w budowie. To nowoczesne ubezpieczenie wspiera technologia smart home firmy FIBARO.
– PKO Bank Polski wykorzystuje atuty wynikające z dostępu do najnowocześniejszych rozwiązań cyfrowych oraz możliwości zaoferowania produktów ubezpieczeniowych dostarczanych przez spółkę PKO Ubezpieczenia należącą do jego Grupy Kapitałowej. Rozszerzanie oferty bankowej o ubezpieczenia daje naszym klientom - w jednym miejscu, w prosty i intuicyjny sposób – możliwość korzystania nie tylko z produktów bankowych. Systematycznie wzbogacamy ofertę produktów ubezpieczeniowych niepowiązanych z produktami bankowymi, czego najnowszym przykładem jest PKO Dom
– powiedział Jan Emeryk Rościszewski, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.
– Przygotowanie nowej oferty ubezpieczenia poprzedziły badania z klientami. Staraliśmy się, aby nasze nowe ubezpieczenie objęło jak najwięcej kluczowych elementów ochrony, na które zwracali uwagę klienci. Dom to przecież miejsce, w którym chcemy się czuć bezpiecznie, a jeśli zdarzy się coś nieoczekiwanego, ważna jest jak najszybsza pomoc. Dlatego jako pierwsi w Polsce oferujemy ubezpieczenie wraz z nowoczesnym systemem zabezpieczeń, które daje możliwość uniknięcia lub minimalizacji skutków wydarzeń losowych. Połączyliśmy więc siły z liderami swoich branż, FIBARO, które oferuje inteligentne zabezpieczenia nieruchomości oraz Mondial Assistance, liderem usług assistance, aby stworzyć ubezpieczenie z technologią smart home. Nasze rozwiązanie w realnym czasie powiadamia klienta o wykrytym w jego domu zagrożeniu, a my od razu oferujemy pomoc w naprawie awarii. Wyznaczamy w ten sposób nowy standard obsługi, w którym to ubezpieczyciel pierwszy kontaktuje się z klientem w trudnej sytuacji
– mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
– Cieszymy się że mogliśmy wziąć udział w tym projekcie i pokazać, że ubezpieczenia i technologia mogą nie tylko współpracować, ale także proponować zupełnie nową jakość ochrony. Nasze rozwiązanie daje klientom poczucie spokoju i pewność, że ich dom jest bezpieczny, nawet wtedy, gdy są poza nim. Co więcej, aby zachęcić klientów do skorzystania z tego rozwiązania, zaproponowaliśmy 40% zniżkę na inteligentne urządzenia - zarówno centralę Home Center 3 Lite, jak i czujniki zalania, dymu, czadu czy ruchu
– mówi Tomasz Jankowski z FIBARO.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi blisko 393 mld zł. W I połowie 2021 r. wypracował 2,4 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,1 proc.), kredytów (17,4 proc.), w rynku kredytów hipotecznych (około 20%) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,4 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 5,7 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji oraz za pośrednictwem działającego na Ukrainie KredoBanku.