- Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom wygodnie zarządzać finansami bez potrzeby wizyty w placówce banku. Możliwość zdalnego otwarcia rachunku pomocniczego czy weryfikacji kontrahenta na „Białej liście VAT” bez konieczności korzystania z zewnętrznych wyszukiwarek to rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom zaoszczędzić czas
– mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 384 mld zł. W I kwartale 2021 r. wypracował 1,2 mld zł zysku netto. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,3 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku kredytów hipotecznych (19,7%) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,2 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 5,5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.