Klienci Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego mogą od dziś korzystać z nowego serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej. Nowoczesny i intuicyjny wygląd to pierwsza widoczna zmiana. Już teraz udostępnione zostały też nowe funkcje, a w kolejnych miesiącach planowana jest większa integracja z serwisem iPKO oraz aplikacją mobilną IKO.
Cieszymy się, że możemy udostępnić naszym klientom nowoczesny serwis PKO supermakler i nową aplikację mobilną. Robimy technologiczny krok naprzód. Oddajemy inwestorom zaawansowane narzędzie, które planujemy integrować z serwisami PKO Banku Polskiego i aplikacją mobilną IKO. Dzięki temu zarządzanie finansami z jednego miejsca będzie jeszcze łatwiejsze, a klienci będą mogli składać zlecenia giełdowe również w iPKO czy IKO
- mówi Grzegorz Zawada, dyrektor Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 384 mld zł. W I kwartale 2021 r. wypracował 1,2 mld zł zysku netto. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,3 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku kredytów hipotecznych (19,7%) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,2 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 5,5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Biuro Maklerskie PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.