2021.05.18
PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w serwisie transakcyjnym iPKO dla klientów firmowych, którzy jednocześnie korzystają z leasingu. Teraz będą mogli, bez konieczności ponownego logowania, przejść bezpośrednio z iPKO do Portalu Klienta PKO Leasing. Nowa funkcja jest dostępna dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych lub wspólników w spółkach cywilnych.
- Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom bezpiecznie zarządzać finansami online bez potrzeby wizyty w placówce banku. Klienci biznesowi mogą tą drogą załatwiać sprawy związane z produktami, które posiadają nie tylko w banku, ale teraz także w PKO Leasing, w ramach grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego. Nowe udogodnienie ułatwi zarządzanie firmą przedsiębiorcy, który nie będzie musiał pamiętać loginów i haseł niezbędnych do zalogowania do dwóch systemów. Wystarczy dostęp do iPKO, aby korzystać z Portalu Klienta PKO Leasing.
– mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 377 mld zł. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,3 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku kredytów hipotecznych (19,7%) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,2 proc.). Bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2020 r. miała ponad 5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.