2021.04.22
PKO Bank Polski udostępnił możliwość umówienia wideorozmowy i rozmowy telefonicznej z doradcą za pośrednictwem strony internetowej banku. Każdy kto chce porozmawiać na temat oferty dla klientów indywidualnych lub firmowych zrobi to bez wychodzenia z domu, za pomocą komputera lub telefonu. Podczas rozmowy można m.in. złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, otwarcie limitu w koncie czy ubezpieczenie komunikacyjne. Rozwiązanie dostępne jest nie tylko dla klientów PKO Banku Polskiego – na rozmowę mogą umówić się również osoby zainteresowane ofertą banku.
- Nowa usługa jest kolejnym ułatwieniem, które oferujemy klientom indywidualnym oraz małym i średnim firmom. W szybki sposób umówią się oni na spotkanie lub rozmowę z odpowiednim doradcą. Na przykład: klientowi zainteresowanemu kredytem hipotecznym zostanie zaproponowane od razu spotkanie z doradcą z segmentu bankowości hipotecznej. Nie ma konieczności odbycia osobistej wizyty w oddziale lub kontaktu telefonicznego z infolinią banku.
- mówi Bartosz Błaszczyk, dyrektor Biura Klienta Podstawowego w PKO Banku Polskim
- Od kilku lat obserwujemy trend, w którym nasi klienci coraz chętniej korzystają z kanałów zdalnych. Pandemia dodatkowo nas wszystkich do tego zmusiła, dlatego mając na uwadze bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników banku, na początek zaproponowaliśmy rozwiązania, które umożliwiają jedynie spotkania online i rozmowę telefoniczną. Jesteśmy gotowi, aby kiedy sytuacja na to pozwoli, rozszerzyć możliwość szybkiego umawiania spotkań również w oddziale.
– dodaje Krzysztof Łęgowski, dyrektor Biura Sprzedaży i Procesów Cyfrowych w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Wg wstępnych danych na koniec 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,65 mld zł a wartość aktywów 382 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,51 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2020 r. miała ponad 5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym