Produktowe

2019.04.17

Karty podarunkowe dostępne w serwisie internetowym iPKO

  • Klienci PKO Banku Polskiego mogą już przez iPKO kupować karty podarunkowe z kodami doładowującymi platformy z muzyką, filmami, grami lub programami.
  • Przez serwis zasilą konto na: Google Play, PlayStation, Xbox, Nintendo, Spotify, Netflix i Microsoft.
  • Karty o wybranych nominałach można kupić dla siebie lub znajomej osoby.

Od dziś przez serwis internetowy iPKO klienci mogą szybko, bez wychodzenia z domu zakupić karty podarunkowe i wymienić je na subskrypcje lub usługi dostępne na wybranych platformach. Taka forma doładowania pozwala niemal natychmiast korzystać z dostępnych gier, programów, muzyki czy filmów.

Aby kupić kartę podarunkową w serwisie iPKO wystarczy zalogować się do konta i wejść w zakładkę „Doładowania” i wybrać „Karty podarunkowe”. Następnie określić kwotę doładowania i zatwierdzić ją kodem jednorazowym. Na wskazany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana karta z kodem doładowującym.

- Rozwój usług cyfrowych w bankowości elektronicznej to odpowiedź banku na potrzeby klientów. Opcja doładowania kart podarunkowych uzupełnia ofertę banku w zakresie usług dodatkowych, które dostępne są przez iPKO m.in. doładowań telefonów czy liczników energetycznychmówi Marcin Idychowski, kierownik zespołu w Departamencie Usług Cyfrowych PKO Banku Polskiego.

Usługę sprzedaży kart podarunkowych z kodami doładowującymi w iPKO świadczy PKO Finat Sp. z o. o.

- Chcieliśmy dostarczyć klientom iPKO rozwiązanie, które odpowie na potrzebę szybkiego i wygodnego dostępu do wybranych usług w sieci. Dzięki kartom podarunkowym online  możemy z nich korzystać w dowolnym wybranym przez nas momencie a cała transakcja  realizowana jest w bezpiecznym środowisku konta iPKO - powiedziała Agnieszka Surmacka - Prezes PKO Finat.

W iPKO dostępne są następujące karty podarunkowe: Netflix, Xbox, Xbox GamePass, Xbox Live Gold, Nintendo eShop, Spotify Premium, PlayStation Network, PlayStation Plus, Google Play, Office 2016 i Office 365.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Na koniec 2018 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 3,74 mld zł a wartość aktywów sięgnęła ponad 324 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 8,9 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2018 r. miała 3,12 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski na koniec 2018 roku był najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.