10/13/22
PKO Bank Polski ogłasza przetarg otwarty na agencję badawczą
PKO Bank Polski wybierze w drodze przetargu otwartego agencję badawczą realizującą badanie benchmarkowe NPS na próbie klientów korporacyjnych.
PKO Bank Polski w drodze przetargu otwartego wybierze agencję badawczą. Obsłuży ona bank w zakresie badania benchmarkowego NPS na próbie klientów korporacyjnych.
Oferty w przetargu otwartym można składać do 27.10.2022 r.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie przeprowadzenie badania benchmarkowego, które dostarczy informacji na temat wskaźnika NPS (wraz z uzasadnieniem oceny), wskaźnika satysfakcji ze współpracy z bankiem oraz oceny kluczowych aspektów współpracy (takich jak: oferta, doradca, infolinia, bankowość elektroniczna i mobilna, kredyty, innowacyjność, wskaźnik NPS w segmencie klienta korporacyjnego).
Postępowanie przetargowe będzie prowadzone dwuetapowo. W jego wyniki zostanie wybrana jedna agencja badawcza, z którą bank podpisze umowę ramową na okres realizacji badania będącego przedmiotem zakupu.
Dodatkowe informacje na temat przetargu wraz z dokumentami niezbędnymi do złożenia oferty można znaleźć na stronie www.pkobp.pl w zakładce OGŁOSZENIA, LICYTACJE, PRZETARGI.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.
Agnieszka Szymańska-Grodecka