PKO Bank Polski udostępnił serwis internetowy iPKO w języku ukraińskim. Nowa wersja językowa jest kolejną, po angielskiej, którą otrzymali w tym roku klienci.
Udostępnienie iPKO w wersji ukraińskiej to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów z Ukrainy, którzy tylko do końca marca br. założyli prawie 220 tys. kont w PKO Banku Polskim. Zależy nam na tym, by tej licznej grupie klientów – tak jak klientom z Polski – zapewnić wygodne zarządzanie finansami on-line i oferować najwyższą jakość obsługi w kanałach cyfrowych
– mówi Łukasz Jaciubek, kierownik Zespołu Bankowości Internetowej w PKO Banku Polskim.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 422 mld zł. W I kwartale 2022 r.. wypracował 1,4 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,3 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w depozytów, kredytów, oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,4 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.