2021.10.25
PKO Bank Polski uruchamia kampanię skierowaną do firm pod hasłem „Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D itd.” Pod A kryją się potrzeby i pytania przedsiębiorców, na które odpowiedzią jest nowoczesna oferta banku: założenie konta i rejestracja działalności jednym wnioskiem w aplikacji mobilnej, e-księgowość, fakturowanie online, wsparcie wideodoradcy. Bank wspiera przedsiębiorców wiedzą zgromadzoną na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/. Kampania zaczyna się 25 października. Obejmie internet i telewizję.
- Każdego dnia ok. 1000 Polaków mówi „Idę na swoje!”. A my ułatwiamy początek i radzimy: otwórz firmę i konto firmowe jednym wnioskiem w aplikacji IKO. Na wiele potrzeb i pytań przedsiębiorców odpowiedzią jest nowoczesna, cyfrowa oferta PKO Banku Polskiego. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla firm, dlatego stale rozwijamy naszą ofertę i wprowadzamy nowe udogodnienia
– mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw.
- Przedsiębiorca, który ma pomysł na biznes, najlepiej zna się na swojej działalności. Natomiast zupełnie nowym wyzwaniem dla niego mogą być czynności i formalności związane z prowadzeniem firmy, księgowością, e-commerce, promocją w internecie itd. Jako bank dajemy przedsiębiorcom gotowe odpowiedzi, czy to w formie narzędzi czy wiedzy. To idea naszej kampanii
– mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi blisko 393 mld zł. W I połowie 2021 r. wypracował 2,4 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,1 proc.), kredytów (17,4 proc.), w rynku kredytów hipotecznych (około 20%) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,4 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 5,8 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji oraz za pośrednictwem działającego na Ukrainie KredoBanku.